166

Gepersonaliseerde Ijstaarten en schepijs

Luciano's SweetArt
Lydia D.
Communicatie
Creatie van Luciano's SweetArt

Omwille van het unieke karakter van onze producten, besloten we die te promoten via een eigen website en facebookpagina.

Wat we als zeer belangrijk ervaren hebben voor onze website, is dat de link naar Google optimaal moet gebeuren. Eens Google je website goed kent, krijg je aanvragen van mensen die geen klant zijn in de winkel.

Dit is in onze branche erg belangrijk omdat de verkoop van schepijs stil ligt in de wintermaanden. De aanvragen voor ijstaarten blijven echter wel binnenkomen. Heel af en toe worden we gebeld, maar meestal lopen alle contacten digitaal.

Facebook is voor ons dan weer eerder een manier om voortdurend in contact te staan met onze klanten. Promoties, acties, openingsuren, nieuwe producten, alles wordt gecommuniceerd via dit kanaal.

Willen we bijvoorbeeld een nieuwe smaak lanceren dan doen we dat via Facebook. We merken dan dat klanten een bezoekje inlassen specifiek om die reden.

Het hele facebookgebeuren werkt ook motiverend. Je moet veel moeite doen om extra likes aan te trekken en je vormt een wedstrijd met jezelf en wordt steeds inventiever.

Ik weet zeker dat mijn zaak niet zou staan waar ze nu staat, zonder mijn website en Facebook!

Meer informatie:

Website Luciano's SweetArt

Facebookpagina Luciano's SweetArt

i

Een gratis en openbaar onlineplatform voor digitaal advies oprichten

In het verlengde van uw huidig project vind ik het interessant dat de overheid een centraal en gratis digitaal platform creëert waar kleine bedrijv

Werkorganisatie
Mohammed M. / MIA TRADING INT SA

Een digitale revolutie op maat

Al sinds 30 jaar is MIA Trading bezig met de Europese markt van etnische producten en smaken te veroveren. Vandaag bereiken we alle doelgroepen die […]

Heb jij een geweldig idee?

Maar kan je het niet uitvoeren?

Stuur ons jouw idee om kmo’s die willen digitaliseren te ondersteunen en wie weet brengen we het samen tot stand.

Deel jouw idee